loading...
خنده بازار
بازی
سونیک

عباس بازدید : 2 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)
 

اگه نظر ندی
دعا  میکنم دماغتو عمل کنی فرداش یه کف گرگی تو دماغ بخوری !




اگه نظر ندی
دعا  میکنم کچل شی !




اگه نظر ندی
دعا  میکنم وبلاگت فی.ل.تر بشه !




اگه نظر ندی
دعا  میکنم شست پات بره تو چشت !




اگه نظر ندی
دعا  میکنم سوسکا بهت حمله کنن !




اگه نظر ندی
دعا  میکنم سرت تو توالت گیر کنه !




اگه نظر ندی
دعا  میکنم کامپیوترت ایدز بگیره !




اگه نظر ندی
دعا  میکنم لوله فاضلاب خونتون بترکه !




اگه نظر ندی
دعا  میکنم اینترنت قطع بشه !




اگه نظر ندی
دعا  میکنم هرچی میخری اصل نباشه !




اگه نظر ندی
دعا  میکنم بری چیزی بخری جلو همه پول کم بیاری !




خلاصه باید
نظر  بدی ها ها ها ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواننده مورد علاقتون کیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 134